dissabte, 15 d’octubre del 2011

recurs útil: AUDIOGRABBER

Suposo que sovint feu servir el CD a classe per fer alguna comprensió oral. No sé si us passa que entre el pendrive o disc dur extern , el ratolí, més els llibres, les fotocòpies etc... tinc la taula del professor envaïda i només em falta posar un CD! Esperar que es carregui, trobar la pista,etc... buf, quin estrés !!!! 

Fa temps que vaig decidir que ja no utilitzaria el CD a l'aula. Gràcies a AUDIOGRABBER, passo totes les pistes del CD a mp3 i les guardo en una carpeta al meu disc dur. 


 Aquí teniu una imatge amb el procés que s'ha de seguir, un cop ja tingueu instal·lat el programa.:




Ja no haig d'estar patint i a més em permet anar agafant les pistes que m'interessen i organitzar-les en els fitxers del curs.


Perquè entengueu el que vull dir :




A més, totes les pistes que s'hagin convertit en mp3, les podeu posar també al vostre Moodle.


És un recurs molt útil i com sempre és gratuït.


Teniu alguna altra manera de fer-ho?